Monday, July 22, 2013

Majlis Sambut Menantu Nadira Nur & Khairul Amirul di Kuala Nerang kedah

Amaran: Sila jangan contohi aksi saya dalam pantang travel jauh..

First of all, Alhamdulillah takde pape yang berlaku sepanjang perjalanan saya yang jauh tatkala berpantang pada hari ke 29..(tapi orang kata efeknya akan jadi pada usia tua nanti..tunggulah testimoni saya umur 50an nanti k heeee)..Siapa tak nak pergi majlis perkahwinan adik sendiri rite?mama saya pun tak menghalang asalkan saya tak over n rasa kuat..mama saya selalu pesan kene kuat segala dari segi mental, fizikal n semangat kalau anak ramai ni..time pantang pun after 2 weeks luka saya dah sembuh dia dah suruh saya try cergaskan badan sikit n tak boleh manja-manja...sebab cerita dari pengalaman dia masuk anak no 2 dah jaga diri sendiri time pantang takde harapkan kat mak..tapi bila anak sendiri dia juga nak jagakan maybe sebab kesian kot kat kita ni heee...i love u mama..hope i'll be at least stronger like u..adore my mama yang boleh raised up 8 of her children by herself..sanggup tu korbankan saloon dia demi anak-anak..so impress!


Kali ni majlis sambut menantu berlangsung di Kuala Nerang Kedah..First time pegi sana n kitorang stay kat homestay jenis banglo yang lengkap dengan air cond..tu paling penting,..hahaaha.persekitaran dalaman dan luaran homestay sangat bersih..Alhamdulillah..



Nyenyak je tido walaupon papa bawa cam nak terbang..bayangkan sampai k.nerang 4 jam je..sampai je kene mara dgn mama hahaha

Papa nai yang windukan iyad

De Rahmanians.. from left Ilham, Yasmin, Illy, Pengantins, Sufy, Me n Qarnain

pompuan gedix


with my lovely sista!




rombongan cik kiah!


Iman Al Farissi

Idd Alfarissi n Papa Ham

Ma Ai n Azfar Az Ziqry

Stop being ganteng banget idd-idd!

Dress pengantin by BelleLabelle

Kazen from Kuala Muda Kedah

Gambar pelik Idd

Mia Familia

De Rahmanians (FULL)

Our 1st Family Picca

with dyra MIL


Usai majlis selesai kami meneruskan perjalanan ke rumah Ayahanda Ngah kami di Kota Kuala Muda..sangat suka sebab rumah Pak Ngah dekat sawah padi..Thanks Pak Ngah for your hospitality!










Keesokan harinya ada hati ajak Pey gi jupe my BFF kat Penang (tak sedar diri betul awak tu berpantang)..Alhamdulillah Pey izinkan n dapatlah jumpa AMi n Izza..
My Baby Carl - Ami Khalish Haiqal

Makan kat Restoran Thai..Yummilicious!

Carl nak sayang baby ke??

Rakan sama-sama belajar di MRSM Kuantan (Azliza n Ami Nurul Nazifah)














love,
Mummy Al Farissi

No comments:

Post a Comment