Thursday, May 16, 2013

Nadira Nur & Khairul Amirul Solemnization Day


 Hai hari ni nak berblogging pasal majlis pernikahan adik saya nadira nur n amirul pada 11 Januari 2013 di rumah kami..berkonsepkan putih n garden..majlis serba sederhana berjaya mencapai misi!


Berangan je..zaman kami kawen dulu nikah mana de pelamin

Pelamin yang simple

hantaran ni last minute saya yang kene gubah..dahla tak reti gubah hantaran,,saya hentam jela!
inilah hasilnya..saya tak reti gubah bunga..reti letak bunga dgn buah n riben maka siapla hantaran




ayah saya memang nervous ngalahkan pengantin setiap kali anak dia nikah

bridesmaid yang terlebey nerbes



adik lelaki saya ahmad qarnain dan adik perempuan yasmin nur



kazenista!

idd yang sangat cranky on that day!sabar jela...


azfar azziqry kazen kepada alfarissi

Familia DeRahmanians
Silly us!
Pengantin and parent memasing
Congratz dyra..u're beautiful as always n be a good wife, mother n daughter!









Majlis diakhiri dengan bunga api..meriah noxxx!!


love,
Mummy Al Farissi

No comments:

Post a Comment