Wednesday, April 28, 2010

sudah lama tidak update


iman sudah marah sebab tanak bagi dia gula-gula




saya sangat malas mahu update..busy dengan study...kena entry data yang banyak and membosankan..iman pulak dah turn into little monster yang amat comel untuk dimarahi dengan memancarkan sinar cahaya dari mata apabila tau mummy nye mahu marah..mummy sangat letih dengan long travel dari Bukit Beruntung-Glenmarie-UPM-Glenmarie-Bukit Beruntung..ditambah pula dengan iman yang semakin aktif untuk explore segala benda disekeliling beliau...

Preparation for Iris sudah hampir lengkap..walaupon membeli sedikit demi sedikit...dapat gaji beli drawer..dapat gaji agi beli rangka almari..dapat gaji agi baru beli aksesori sehinggalah lengkap..hehehe...sungguh mencabar apabila menjadi orang yang tidak berapa kaya ni..Pam susu dah kirim beli kat Kak Sharizan..InsyaAllah this may ni arrivela Medela PISA saya..kali ni beriltizam untuk memberi susu ibu sepenuhnya kepada Iris..hope family n hubby dapat membantu mencapai iltizam saya kalini..okla..sangat letih..tata dulu!

lihat curve saya ketika hamil...abaikan saja gadis dibelakang itu..

love,
ilyia.faizol.iman al farissi

4 comments:

  1. good luck..semoga dpt fully breastfeed iris nanti..;p nanti boleh kongsi pengalaman dgn aku..comel je perut ko ek..cam perut aku skrg..baru 6 bulan..lagi 2 3 bulan lagi entah camne..;p kem salam kat budak di belakang tu..rindunyer kat korang..

    ReplyDelete
  2. tula 2nd baby ni bertambah besar pulak..tula..same2 kite akan menjayakan breastfeed ni k yantie!

    ReplyDelete