Monday, March 1, 2010

isteri faizol radzi yang rajin-season 2



susah betul nak menaip skangni..abih keyboard laptop terkopak kapik dikerjakan iman...bdw entrty kalini..nak cerita betapa rajinnye saya mengorganize shawl tu..hahaha..sumpah saya memang tak pandai berkemas..ingat lagi masa kat UPM..beza betul saya yang kemas bilik ngan Yantie yang kemas bilik...beria kemas..tapi cam tak kemas...so kali ni, saya sebagai isteri faizol telah menempa kejayaan dengan berjaya mengorganize shawlku yang menyerabutkan pey..tapi satu mende telah terbongkar apabila pey calculate berapa byk shawl yang aku ada darab dengan harganye..selamat aku pandai jawab..ala yang..beli dgn ci..selalu dapat diskaun..ala..shawl bknnye mahal sgt pon..plg mahal belipon rege rm13...

indahnye melihat susunan shawl ku yg tersusun mengikut warna..


agi satu pencapaian yang berjaya ditempa..Mrs Faizol ni berjaya me'romantik'kan suasana bilik..ingatkan bile mengandungni hilang dah sense of romantik..tapi kite takleh layan sangat perasaan bad mood tu...kne lawan..nak arapkn pey recover bad mood tu kenela paham die pon penat bekerja..tak sempat nak pikir wife die ni bad mud ke tak..sebab selalu wut2 cam biase je..so, kenela recover sendiri,..

terbaik dari ladang for my beloved hubby

p/s:lately susah tol nak dapatkan gambar iman yang chomeyl coz suke wut muke ketat bile sessi penggambaran..

love,

ilyia.faizol.iman al farissi

2 comments:

  1. yantie mengemas bilik..bangga suamiku membacanya..haha..
    betul la kan..kite time2 camni takleh nak ikutkan sgt moody2 ni..
    bagus la rajin2 mengemas..aku plak skrg asyik nak wat kuih je..haha..azan kata..abisla bil sudah tidak ditanggung kerajaan malaysia akibat penggunaa oven lebih drpd biasa..;p

    ReplyDelete
  2. bagusnye ko rajin nak membuat kuih..aku seperti tidak larat utk pregnancy kalini..kalaula org disekeliling aku boleh memahaminya kan best..

    ReplyDelete